Alla inlägg den 17 april 2008

Av stina passi - 17 april 2008 17:29

Jaa grattis till brors flickvän Erica som klarade körkortet idag!:D

och snart är det förhoppningsvis min tur, om ca 1,5 år ..



Av stina passi - 17 april 2008 17:24

jag är lycklig för jag är med Johannes just nu och han gör mig så jävla glad:D!Han tycker tydligen inte om när jag väcker honom på mitt sätt?Förstår inte varför...Haha, dampen nr 1. Nu klagar han på mitt ljud som blir när jag trycker på tangenterna , söt han är Förresten jag vill ha lite tips på bra musik, så vet ni om det så skriv gärna en kommentar !:-) Ha de bra allesammans :) 

Av stina passi - 17 april 2008 17:20

Japp det har jag haft idag, gick ganska bra faktiskt.

Har bara tagit det lugnt hela dan, började 10 sen hade jag prov då, sen åkte  jag hem en timme halv 12 och åt lucnh hemma, sen hade jag idrott en timme så ganska skön dag.


ska mysa nu ett tag med min älskling. 

Ovido - Quiz & Flashcards