Direktlänk till inlägg 14 april 2008

~Engla~

Av stina passi - 14 april 2008 08:40

Fyfan, hur kan man göra så? Vad tänkte man med när man håller på som han gjort? Mot ett litet barn?

Vart så jävla förbannad igår när man fick veta att hon hittats och att han har erkänt. Vilken idiot!!!

usch!


Igår var jag med Johannes på bio =) jättemysigt var det, men mina chips som jag köpt tog slut påengång .. haha, bions chips är så goda.

Vi såg iallafall 10 000 BC. Den var faktiskt väldigt bra, även om det inte riktigt var en film jag skulle vilja se i vanliga fall.


och åh! jag vill att de ska bli Januari. Så jag och johannes familj får åka till gran canaria!=D Har börjat spara nu, haha. Fast så farligt dyrt vart det inte endå.


Ska arbeta nu!=)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stina passi - 27 april 2009 12:16

haha hej hej! stinaeipassi.blogg.se ska de ju va :D

Av stina passi - 15 oktober 2008 11:38

stinaeipassi.blogg.se :)   "ny" blogg. inte så ny. men ny.   ...

Av stina passi - 4 augusti 2008 18:57

Har ni glömt mej va :o stinaeipassi.blogg.se

Av stina passi - 28 juli 2008 00:08

stinaeipassi.blogg.se

Av stina passi - 27 juli 2008 11:02

stinaeipassi.blogg.se

Ovido - Quiz & Flashcards