Direktlänk till inlägg 15 april 2008

Fasaner!

Av stina passi - 15 april 2008 20:48

Det har ju varit så konstiga STORA fina fåglar som har sprungit runt johannes nu här i några dagar , och vi har hela tiden gissat va de kan vara .. först orrar.. sen tjädertupp.. men nu vet vi att det var fasaner!

Dom är ju tydligen lite ovanliga att se.  Har aldrig sett en sån förut iallafall.


Jag och Johannes skulle egentligen räkna matte idag men det verka inte bli något av- för jag är så trött. Har försökt sova ett tag, enda sen jag kom hit men inte då. Åt middag nyss också. sen middag idag. men GOTT var det.

Tortellini, min favorit som Johannes mamma gör. MUMS! Fast idag var det Johannes älsklingen som gjorde den.


Hmm.. vad kan man göra resten av dagen då? aja!

Skriver kanske en rad innan jag går och lägger mig! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stina passi - 27 april 2009 12:16

haha hej hej! stinaeipassi.blogg.se ska de ju va :D

Av stina passi - 15 oktober 2008 11:38

stinaeipassi.blogg.se :)   "ny" blogg. inte så ny. men ny.   ...

Av stina passi - 4 augusti 2008 18:57

Har ni glömt mej va :o stinaeipassi.blogg.se

Av stina passi - 28 juli 2008 00:08

stinaeipassi.blogg.se

Av stina passi - 27 juli 2008 11:02

stinaeipassi.blogg.se

Ovido - Quiz & Flashcards