Direktlänk till inlägg 22 april 2008

Magen mår bättre idag!

Av stina passi - 22 april 2008 17:59

Ja idag mår jag bättre iallafall, till skillnad från igår hua hua.

Kunde gå på skolan idag iallafall så bra kände jag mig, dock sämre nu.

Skönt att inte hamna efter så mycket.


Idag ska jag bara ta det lugnt med älsklingen, vi har myst på kramats o grejat på! Åt även världens godaste makaronlåda, heter det så? aja, gott var det iallafall !


Ska ta och vila upp mig lite extra nu också, men jag uppdaterar ikväll!:)

förresten, om ni vill så tipsa mig om ni har eller vet om några bra tävlingar, kul med sånt. Önskar man kunde ställa upp med sånna själv :P 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stina passi - 27 april 2009 12:16

haha hej hej! stinaeipassi.blogg.se ska de ju va :D

Av stina passi - 15 oktober 2008 11:38

stinaeipassi.blogg.se :)   "ny" blogg. inte så ny. men ny.   ...

Av stina passi - 4 augusti 2008 18:57

Har ni glömt mej va :o stinaeipassi.blogg.se

Av stina passi - 28 juli 2008 00:08

stinaeipassi.blogg.se

Av stina passi - 27 juli 2008 11:02

stinaeipassi.blogg.se

Ovido - Quiz & Flashcards