Direktlänk till inlägg 11 april 2008

happiness!

Av stina passi - 11 april 2008 09:32

Ja jag är verkligen på bra humör idag. Not. Eller jo det är jag väl, men imorse vaknade jag och var på uruselt humör. Varför?


JO! därför att jag vaknade helt ensam. I johannes säng?! Undrade som en idiot vart han var någonstans, men så tittar jag på hans soffa och ser han där. Haha får panik över ingenting o börjar storböla för mig själv sen väcker jag honom och frågar varför han sovit där och inte med mig. ' du tog täcket hela tiden'. Jaha men svårt o väcka mig då? suck.


Jag som älskar att sova med honom. Men inte det inte, bläh.

Kommer ju inte få hålla om honom förren imorgon nu ju.

Men men, har nyss gjort klart uppgiften som vi hållt på med i 2 veckor på svenskan. Vi har läst ett öga rött och skrivit uppgifter till den, och det är jag klar med och det känns jävligt skönt.


Ska nog dra iväg lite tidigare idag, alltså från den här lektionen. Tänkte ta mig lite träning på friskis så jag sparar lite tid en fredag som denna.

Så tar väl kvart över 11bussen behöver jag bara gå 20 min tidigare. ca.

Aja, ska inte skriva så mycket mer nu, uppdaterar senare


ha en bra fredag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stina passi - 27 april 2009 12:16

haha hej hej! stinaeipassi.blogg.se ska de ju va :D

Av stina passi - 15 oktober 2008 11:38

stinaeipassi.blogg.se :)   "ny" blogg. inte så ny. men ny.   ...

Av stina passi - 4 augusti 2008 18:57

Har ni glömt mej va :o stinaeipassi.blogg.se

Av stina passi - 28 juli 2008 00:08

stinaeipassi.blogg.se

Av stina passi - 27 juli 2008 11:02

stinaeipassi.blogg.se

Ovido - Quiz & Flashcards