Alla inlägg under april 2008

Av stina passi - 28 april 2008 12:30

jaa idag ska jag till lucksta, pappa.fast ska nog sova hos Johannes, vet itne riktigt än.

Idag har jag gjort 2 hemska redovisningar, eftersom jag är förkyld så låter jag som en kvävd kaskelott. Inte bra alltså.


Nu ska vi göra våra valbara grejor. Blir nog Psykologi åtminstone ;)

haha. då ska jag PSYKAAER!

:D


nejdå


nu orkar jag inte skriva mer för jag har ingen fantasi.


PAWSI : )

Av stina passi - 27 april 2008 14:23

Fredag:

Ja i fredags så var jag först på skolan, sen åkte jag hem,duschade o fixade mig sen gick jag bort till Anna, där vi satt och drack lite grann. satt där från 5 till 10 ungefär sen åkte vi bort till skönsmon där de vart lite tjaffs? aja jag orkade inte följa med till bredsand dit dom skulle sen så jag ringde Erica, så kom hon och hämtade mej :) så då åkte jag hem och satt i soffan och mös med sara ett tag;P sen gick jag och la mej. sen vid typ 12 ringde Johannes och då kom han och sov med mej.


Lördag: Ja i lördags så tog jag det bara lugnt med johannes,sara och mamma. Vi gjorde en egen pizza, och sen tittade vi på lite program på kvällen. Vid halv 11ringde Malinså jag åkte dit och passade Blenda ett tag, kom hem vid 4...



Söndag är det ju idag och idag har jag bara hunnit med att träna, sov länge och det var SÅÅ SKÖNT! :D sen nu ligger jag och myser med min älskling, vi ska åkta till härnta sen och grilla ;) hur gott som hellst. KRAM:D

Av stina passi - 25 april 2008 10:48

Ja nu hade jag nyss nationella prov i engelska. Muntliga. det gick verkligen värdelöst dåligt, herregud vad jag är dålig på att prata.

Jag undrar nu hur jag ska göra, gå lite tidigare så jag hinner med att träna, eller så tar jag kvart över bussen så hinner jag träna, bara lite mindre?


Ska ta och logga ur datorn nu, så ingen annan jävel sätter sig här;p

tar bussen nu tror jag >,< mouhah.

Av stina passi - 23 april 2008 14:44



herregud, ska snart till johannes förresten och det ska bli så mysigt.

får omformulera mitt tidigare inlääg(som jag nu redigerar)

Kommentera gärna, man får faktiskt mer lust att skriva då!


du som kommenterade (förutom sara:) ) behöver aldrig mer läsa min blogg om den inte passar dig, klaga inte!

Av stina passi - 23 april 2008 13:23

Ja idag har jag mest suttit på skolan, på lunchen gick jag ut, åt lunch med jennie o anna o sen satt vi ute o gosa i solen ;)

Fundera på om man ska följa med dom och grilla sedan och det funderar jag starkt på att göra!


Har programhantering nu och jag vill BARA HÄRIFRÅN !!! åH !

så tråkigt att bara sitta inomhus när det bara är sol och värme ute!!

ska träna sedan också sen hem och duscha sen och fixa mig sen dra iväg bort till jennzo!


HARE BRAAA ;D


Av stina passi - 23 april 2008 10:38

Ja idag ska jag träna, efter skolan. Fy vad skönt för det har jag inte gjort sen i lördags nu. Huaa!

Ska träna fort endå, haha.

typ en halvtimme elr 45 minuter för jag hatar när jag blir kvar där för länge.

då är hela dagen borta..;P


ska kanske höra med anna och jennie också om dom vill leka med mej sen :$$$ haha :D


Av stina passi - 23 april 2008 09:37

jaa! jag är så trött..

om en timme så slutar jag onsdagens första lektion. Den har då hållit på i 3 hemska timmar. Näthandel. hua. Men nu är sista kapitlet gjort!

SÅÅ skönt! :)


Nu ska jag ta och läsa lite i boken, prov på 8 kapitelnästa vecka :s

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=36950

Av stina passi - 22 april 2008 18:37

Jag undrar bara, ni som läser, vad tycker ni om min blogg? Borde jag inrikta mig på att skriva om ett specifikt ämne? Om min vardag (som jag gör nu) eller om något annat, mode har jag inte så mycket att skriva om,och sådana bloggar är det ju heller ingen brist på, men utöver det så tror jag inte att det finns några gränser.


Tycker visserligen att det är kul att skriva som jag gör nu, men om jag kom på något annat jag kan skriva om så är ju bara det positivt.

Kanske ska börja skriva om min väg mot egen företagare? Fast är inte så säker på att jag vill bli det faktiskt. Jag går ju entreprenörslinjen, men jag är mer inriktad på att liksom utbilda mig till något utöver det, som läkare eller polis.

Läkare lockar mig mest. Läste nyligen i tidningen om hur bra löner dem kan ha. En fördel (enligt mig) är ju om man tycker det är roligt på jobbet men jag kommer nog mest utbilda mig efter vilka löner jag kan räkna med. För livet går ju egentligen ut på att överleva? Och ska jag ha det liv jag drömmer om så kommer det krävas en del.. 


Skickade iväg en till jobbansökan igår också, den här gången på Café Charm. Man får hoppas på det bästa, skickade med en liten bild också eftersom Erica tipsade mig om det. Jag får hoppas dom inte blir rädda bara hehe.


Näe nu ska jag dra med mig älsklingen till Schläshlongen eller vad det heter och mysa. Kanske slå på en film, är ruskigt sugen på något gott också.

Men eftersom jag nu inte tränat sen i lördags så borde jag absolut inte proppa i mig något. Ska iväg imorgon och träna om magen tillåter. Har tänkt ut en sak nu också att mina träningsdagar ska bli : Måndag, Onsdag, Fredag och söndag. För det är dagar då jag inte är med Johannes, och då har jag verkligent tid att vara där.


Men nu börjar jag nästan få kramp i mina fingrar.

Kändes som att nästan behöves att få skriva av sig lite. 

Ovido - Quiz & Flashcards