Direktlänk till inlägg 29 april 2008

Nationella proven.

Av stina passi - 29 april 2008 13:25

Ja idag hade vi nationella igen i Engelska. Idag var det lyssna/skriv delen. Muntliga har jag ju som sagt redan haft. och det var svårt.

Ja men nu är allt i engelska klart iallafall.


Just nu har jag näthandel som jag är helt klart med. Vi har prov i det imorgon och det ska bli så jävla värdelöst tråkigt. Vi har inte ens en bok så att vi kan läsa på det! suck!


Idag ska jag träna efter skolan, och jag hoppas att efter skolan är snart, eftersom jag är klar. Men om vi ska gå nu måste vi tydligen skriva MVG på provet imorrn? hur fan tänker lärarna här egetnligen?

När vi inte ens har en bok så vi fårläsa på?

jag har opfs 15 sidor anteckningar att läsa på,men det är ju egna ord, som kan va fel.:s


Nu ska jag ta och vara less för mig själv



pöss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stina passi - 27 april 2009 12:16

haha hej hej! stinaeipassi.blogg.se ska de ju va :D

Av stina passi - 15 oktober 2008 11:38

stinaeipassi.blogg.se :)   "ny" blogg. inte så ny. men ny.   ...

Av stina passi - 4 augusti 2008 18:57

Har ni glömt mej va :o stinaeipassi.blogg.se

Av stina passi - 28 juli 2008 00:08

stinaeipassi.blogg.se

Av stina passi - 27 juli 2008 11:02

stinaeipassi.blogg.se

Ovido - Quiz & Flashcards