Direktlänk till inlägg 5 juni 2008

torsdag

Av stina passi - 5 juni 2008 10:00

idag är jag ledig och det är skönt som fan :) vaknde vid 9 så gickjag ut och åt frukost i solen :) älsklingen sover fortfarande óch han får göra de ett tag till ;P åker väl in till stan vid 2 tiden :) så hoppas jag att malin är där dåså jag får mina pengar :p


onsdag

Igår fyllde då pontus år också, så jag och johannes åkte dit :) när vi kom dit så var även rasmus och niklas där,och stig..

dom fikade och så, inte jag för jag tycker inte om att äta bland så mycket folk.. för många ur hans släkt var ju där oså.

Sen efter de åkte vi in till "byn" som som säger, satt vid stranden ett tag, sen åkte vi till bällsta planen, sen åkte jag och johannes hem vid 10.

och då kom de några fler dit ocksåä--
jag älskar min johannes!


kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stina passi - 27 april 2009 12:16

haha hej hej! stinaeipassi.blogg.se ska de ju va :D

Av stina passi - 15 oktober 2008 11:38

stinaeipassi.blogg.se :)   "ny" blogg. inte så ny. men ny.   ...

Av stina passi - 4 augusti 2008 18:57

Har ni glömt mej va :o stinaeipassi.blogg.se

Av stina passi - 28 juli 2008 00:08

stinaeipassi.blogg.se

Av stina passi - 27 juli 2008 11:02

stinaeipassi.blogg.se

Ovido - Quiz & Flashcards