Direktlänk till inlägg 13 juli 2008

söndag:(

Av stina passi - 13 juli 2008 13:16

ja då var det söndag igen då! usch jag är alltid trött på söndagar, skulle säkert vara det även om jag sovit 3000 år.

hatar söndagar iallafall:P

idag ska vi upp till härnösand och detska bli riktigt trevligt :D min kusin är ju här nu som sagt och det var riktigt kul att träffa henne :) tyvärr åker hon redan imorgon. men får ta tag i dehär o ses lite oftare:) 

igår åt vi god  matoch umgicks :) jag,emma,sara,magnus,johannes,erika,jacob,leija och josefin såklart :D mamma var ju med sin boyfriend ;) haha!


nu ska jag ta ett tuggummi, sen ska ja ju få träffa lillkissarna idag :D såå kul.


och måste ju bara säga en sak till. Nu har jag en dator fram tills skolan börjar!!! tack magnus! fick låna en av honom tills jag får min skoldator igen =)


och.. NÅN som vill köpa en asus eee pc? johannes har en till salu :)


ha de bra :D


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stina passi - 27 april 2009 12:16

haha hej hej! stinaeipassi.blogg.se ska de ju va :D

Av stina passi - 15 oktober 2008 11:38

stinaeipassi.blogg.se :)   "ny" blogg. inte så ny. men ny.   ...

Av stina passi - 4 augusti 2008 18:57

Har ni glömt mej va :o stinaeipassi.blogg.se

Av stina passi - 28 juli 2008 00:08

stinaeipassi.blogg.se

Av stina passi - 27 juli 2008 11:02

stinaeipassi.blogg.se

Ovido - Quiz & Flashcards