Direktlänk till inlägg 15 juli 2008

jobb jobb jobb

Av stina passi - 15 juli 2008 16:42

japp jobbade till 15 idag. grymt stressigt idag, köer ut till dörrarna tror jag!

och bara 2 i kassan var vi. Men men jag börjar komma in i arbetet nu, sara var in igår när jag jobbade till 23, hon fick iaf dajm i glassen till skillnad från vissa andra mcdonalds som finns här :p


åkte direkt till johannes efter jobbet, haha folk som hör mig när jag kör moppe måste tro att jag har nån sinnesrubbning eller nått. Jag sitter verkligen o toookskriker när jag kör. Jag vill inte att något djur ska komma ut på vägen bara.. vafan ska jag annars göra än o sjunga eller låta lite högt? ^^

och nu äre typ 1 månad o lite till sen äre mah birthday, och än en gång kära syskon, det jag önskar mig är mestadels pengar :) till resan. och emma jag måste få veta vad du önskar dig :D för du fyller ju år i augusti du å ;p

jacob o leija vet jag redan vad jag ska köpa till dom gosisarna :D saknar dom massa, måste låna dom någon dag när jag är ledig så man kan  hitta på nått eller så :D



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stina passi - 27 april 2009 12:16

haha hej hej! stinaeipassi.blogg.se ska de ju va :D

Av stina passi - 15 oktober 2008 11:38

stinaeipassi.blogg.se :)   "ny" blogg. inte så ny. men ny.   ...

Av stina passi - 4 augusti 2008 18:57

Har ni glömt mej va :o stinaeipassi.blogg.se

Av stina passi - 28 juli 2008 00:08

stinaeipassi.blogg.se

Av stina passi - 27 juli 2008 11:02

stinaeipassi.blogg.se

Ovido - Quiz & Flashcards