Alla inlägg den 5 november 2007

Av stina passi - 5 november 2007 19:03

jaop vart inge åka till pappa idag, han skulle jobba så jag ska åka dit på onsdag istället. Så blir jag väl där en vecka bara då, eftersom det brukar alltid bli så att jag åker till stan på fredan innan jag egentligen ska vara där. Johannes ringde nyss och var helt förstörd närå men han va sur, för att hans internet inte fungerade längre. :( stackars älsklingen. Men men. Cyklade förut i 35 minuter , gick o duscha den gick jag ner o hämtade mitt ellospaket innehållande ett par förjävla fula skor, en asskön tröja och ett par benvärmare. nice. det kommer bli bra iallafall, varmt:D ska snart sätta mej vid teven hade jag tänkt, umgås med mamma lite, o plugga kanske man ska ta o göra.. eller helt enkelt bara lägga sej i sängen, eller äh. jag får se , är jävligt trött iallfall eftersom sömnen vart ca 5 timmar inatt om inte mindre.

jaja pusss

här är några bilder också på mina kines katter, ärom inte för söta >,< 


love you whoever you woulda been

Av stina passi - 5 november 2007 10:44

Ja vi ska typ ha projekt nu i 2 vecker, suck. Jobbigt.

Jag,lume och kristin ska typ måla o bestämma färger haha, ja de kan ju bli hur som hellst de :P  Aja, får se hur allt slutar. :)  är trött som fan iallafalll. Somnade halv 2 inatt kanske. Aja.


Nu ska jag fortsätta kolla runt lite =) o kanske jobba nått ;o haha.

skriver mer ikväll, elr nä förresten de gör jag nog inte, jag åker till pappa idag, och internet är ju som det är där. så jag får passa på att skriva på skolan :)


Ovido - Quiz & Flashcards