Alla inlägg den 13 november 2007

Av stina passi - 13 november 2007 09:00

jag var påväg att skriva att de va fredag den 13onde ida gmen isch så fel ja hade :D haha. ! sitter och ska ha engelska nu men det har inte kommit någon lärare ÄN! har gått enhalvtimme och om ännu en halvtimme så ska vi ha rast. Då tänker ja gå nånstans o köpa frukost. ;P försov mig ju imorse. tio över 7, cpförsent hade en kvar to göra mej klar. :P men jag hann.


åh gud va jag saknar 9B nu iallafall hua , så jävla roligt som vi hadepå lektionerna, så jävla roligt o hur bra allt var i 4 jävla långa år, det saknar jag. alla dagar som jag o kicki drog till preem hela tiden haha, när vi till och med tog moppen dit ! så jävla lat  var vi men så jävla roligt det var!


jag saknar det så mycket:(


skriver kanske mer ikväll för jag sover nog hos johannes.

Ovido - Quiz & Flashcards