Alla inlägg den 23 november 2007

Av stina passi - 23 november 2007 16:34

och jag är sjuk! fan också, skulle ju vart med julia idag men fan, det går ju inte nu när jag är sjuk. så jag ska bara ta de lugnt idag, var egentligen på festhumör, men ne inte de ne. Ska ner till malin vid 8-9 tiden och vara där o passa blenda, det är typ det enda jag kan göra idag känner ja. :) blenda lär jusova större delen och så länge ja inte hostar na i ansikte ska väl de gå ;p

utan att smittas menar jag :) annars idag har jag inte gjort mycket, klev upp halv 6 imorse. :P  åkte med micke in till stan, med pappa såklart, hoppade av hos mamma, kände mej spyfärdig typ så hon ringde o sjukanmälde mej. skööönt att va hemma endå, har inte vart de en enda dag sen skolan börja ;d

kanske därför alla mvgn visar sig (y) haha .

kollade på fronter nyss, haha yes jag fick vg på företagsekonomi på budget över hösten:P haha :)

yes säger jag bara. fick ju vg+ på de provet också, :) ligger nog bara efter i programhantering nu tror jag. :P

aja orka skolsnack nu. Ska vara med johannes resten av helgen sen , imorgonsöndagmåndag :P lär d eju bli, men aja nu ska jag sova en stund sen ska jag ner till malin, vi hörs JAO!:P 

Ovido - Quiz & Flashcards