Alla inlägg den 14 november 2007

Av stina passi - 14 november 2007 10:34

Skaffade mig en ny mobil, sony ericsson s500i, fick köpa den av syster emma för en billig slant. nice nice.

Nu har jag nyss fått reda på företagsekonomiprovet och fick 55/70. Så det var bra. Har nyss haft försäljning och service provet också, gick nog bra. Känns som det iallafall. :)


Näe nu ska jag sätta mej och vänta en liten stund på att angelica o johanna ska skriva kalrt sitt prov, satt jag skriver nog ikväll..


känns förresten som om jag håller på att bli sjuk, kanske älskling som har smittat mej.. :( buhu. Asont i hals och huvud. Eller så är det kanske sara som kastat sina basiller på mej :( blää jag bvill inte va ra sjuk!

Av stina passi - 14 november 2007 10:34

Skaffade mig en ny mobil, sony ericsson s500i, fick köpa den av syster emma för en billig slant. nice nice.

Nu har jag nyss fått reda på företagsekonomiprovet och fick 55/70. Så det var bra. Har nyss haft försäljning och service provet också, gick nog bra. Känns som det iallafall. :)


Näe nu ska jag sätta mej och vänta en liten stund på att angelica o johanna ska skriva kalrt sitt prov, satt jag skriver nog ikväll..


känns förresten som om jag håller på att bli sjuk, kanske älskling som har smittat mej.. :( buhu. Asont i hals och huvud. Eller så är det kanske sara som kastat sina basiller på mej :( blää jag bvill inte va ra sjuk!

Av stina passi - 14 november 2007 10:34

Skaffade mig en ny mobil, sony ericsson s500i, fick köpa den av syster emma för en billig slant. nice nice.

Nu har jag nyss fått reda på företagsekonomiprovet och fick 55/70. Så det var bra. Har nyss haft försäljning och service provet också, gick nog bra. Känns som det iallafall. :)


Näe nu ska jag sätta mej och vänta en liten stund på att angelica o johanna ska skriva kalrt sitt prov, satt jag skriver nog ikväll..


känns förresten som om jag håller på att bli sjuk, kanske älskling som har smittat mej.. :( buhu. Asont i hals och huvud. Eller så är det kanske sara som kastat sina basiller på mej :( blää jag bvill inte va ra sjuk!

Av stina passi - 14 november 2007 10:34

Skaffade mig en ny mobil, sony ericsson s500i, fick köpa den av syster emma för en billig slant. nice nice.

Nu har jag nyss fått reda på företagsekonomiprovet och fick 55/70. Så det var bra. Har nyss haft försäljning och service provet också, gick nog bra. Känns som det iallafall. :)


Näe nu ska jag sätta mej och vänta en liten stund på att angelica o johanna ska skriva kalrt sitt prov, satt jag skriver nog ikväll..


känns förresten som om jag håller på att bli sjuk, kanske älskling som har smittat mej.. :( buhu. Asont i hals och huvud. Eller så är det kanske sara som kastat sina basiller på mej :( blää jag bvill inte va ra sjuk!

Ovido - Quiz & Flashcards