Alla inlägg den 16 november 2007

Av stina passi - 16 november 2007 20:29

piece of me


Jao nyss sett saw1 med nattis;d haha, den är äcklig:(

vi ska se 2an nu:d förresten, britneys spears nya skiva är bra :( hahh

aja, jag ska ta och slå på filmen och slita bort nattis ur sin luuur;d


förrestenv et ni en sak? jag älskar min johannes :* 

Av stina passi - 16 november 2007 08:58

http://www.smstillalla.se/g8kf9hn90n


bli medlem där :) 2 gratis sms/dag 

Av stina passi - 16 november 2007 08:43

idag ska jag kanske köpa nya skor=) elr så köper jag dem imorgon! men men.

Just nu sitter jag på engelskan. Vi går igenom kursplanen.. o de är ju bra ;q

Idag ska jag sova hos mammisen. :d eftersom jag ska få skorna av henne. Ska fråga om ja får låna till en klippning också... SNAART för jag får nått fel på mitt hår. Det är så värdelöst risigt nu så de är inte sant.:P om det händer något roligt ikväll så..call mee:d


I walked a minute in your shoes, they never would've fit
I figured there's nothing to loose
I need to get some perspective on these words before I write them down
You're an island and my ship is running ground

Ovido - Quiz & Flashcards