Alla inlägg den 9 november 2007

Av stina passi - 9 november 2007 23:44

fittkväääll säger jag bara. Allt började ju bra, satt o prata osådära hemma hos anna med hennes syrra,hennes kille,annas mamma, jennie miranda o pernilla. Skitnice. Sen varte bråk mellan jennie o anna. helvete tänkte ja o de slutade aldrig. är väl inte slut än..

Kom nyss hem iallafall. Vart ännu mer irreterad för johannes sa, att han stänger av telefonen om det blir för sent så ja ite ska ringa o väcka han. Klockan är inte ens 12, han har helt bergis inte gått och lagt sig. Så jag har ingen större lust att ringa han längre. inte det minsta. Men nu vet han det för han läser säkert här han också. ÅHÅJTOH! Grattis iallafall anna jag önskar du hade kunnat fått en bätte kväll än den här.  Nu ska jag mysa isofaan men vatten o chips med mamma. Vill ni göra nått imorgon så ring. Hejdå.!

Av stina passi - 9 november 2007 14:43

idag ´fyller anna älsk år :D! grattis till dig gumman .!

Ska väl följa med och fira henne sen=) tihi. Näe nu ska jag packa ner datorn.vart ett kortis inlägg!:P



Av stina passi - 9 november 2007 08:50

haah nu äre ju snart juul;P haha. Har iofs redan alla julklappar klar typ. Är johannes kvart. O leija å nått mer till jacob. Men annars är jag klar:D känns hyffsat skönt:D Nu är vi snart klar ute i "rotundan" :p  haha. :) väggarna är helt klara iallafall. Alla möbler ska upp o finslipa, typ.


Men men.. inatt sov jag hos johannes, mysigt som fan=) somnade mellan 6 och 8 sen vaknade jag o va aspigg. Sen somnade jag halv 12 typ. Såg "are we done yet" den va hyffsat bra. Men men. SEn gick ja o la mej sen kom johannes o gosa med mej vid 3 tiden . :P haha. Aja jag älskar han mest av allt:D:D han är min:D<3


aja nu skaja tydligen städa ;P


love to you aaaaaall:D

Ovido - Quiz & Flashcards