Direktlänk till inlägg 20 november 2007

tisdag

Av stina passi - 20 november 2007 09:52

Nu har jag inte skrivit sen i söndags. :p läängesen. näe. är så skitigt trött på tjaffs nu. Har bråkat/tjaffsat med johannes sen i söndags typ kanske har varit nått gos på 5 minuter sen har vi varit igång igen men men, det kanske löser sig kanske inte. Börjar bli rätt trött på det ialf. åh nu börjar jag nästan grina för dehär. det är så otroligt jobbigt med allt =/ äh life goes on. Har lust att bara gå ner o pussa sönder han nu, men jag vet att det endå inte skulle uppskattas. Inte på skolan iallafall.(han skäms väl)


Aja. Idag ska jag nog inte göra så mycket. jag ska inte vara med johannes, och jag ska inte vara med någon annan heller. Ska nog bara sitta hemma hos pappa och göra ingentingalls. Mysa på eller nått framför teven och fundera. Aja igår så gjorde jag inet heller så mycket. Bråkade på mera med johanens och lösningen ligger en bit bort men jag orkar inte lösa nått jus tnu jag vill bara låta allt vara.


JO jag stäade en massaigår på mitt rum, damsög bäddade nytt och sådär. Men jag vill tapetsera om mitt rym hos pappa också vilja ha en ny säng där. Men jag ska fråga pappa om det sen. :P tycker inte soffan och teven passar in så bra där på mitt fula rum :P


Jaja men jag ska ta och vänta lite på malin nu sen ska jag gå ner till johannes igen. och säga förlåt kanske? äh. Jag får se .

 Det kanske inte ens är jag som ska säga nått,,


over n' out

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stina passi - 27 april 2009 12:16

haha hej hej! stinaeipassi.blogg.se ska de ju va :D

Av stina passi - 15 oktober 2008 11:38

stinaeipassi.blogg.se :)   "ny" blogg. inte så ny. men ny.   ...

Av stina passi - 4 augusti 2008 18:57

Har ni glömt mej va :o stinaeipassi.blogg.se

Av stina passi - 28 juli 2008 00:08

stinaeipassi.blogg.se

Av stina passi - 27 juli 2008 11:02

stinaeipassi.blogg.se

Ovido - Quiz & Flashcards