Direktlänk till inlägg 26 november 2007

förlåt !

Av stina passi - 26 november 2007 21:23

ojojoj nu har jag inte skrivit på länge, sorry! men jag har varit sjuk så jag har inte riktigt orkat sätta mig vid datorn. my bad. Men men. Nu har min praktik på bianco startat, och det går bra faktiskt. Hade dock inte så mycket att göra idag eftersom det är måndag, och jag är där 10-16 så.. inte bästa tiden.. Men men..förlåt om jag inte skriver så mycket men jag sitter o hackar på tangenterna när jag hostar :p haha. rethosta som fasen. Och denvägrar ge med sig. fitthosta. Och en sak bara, tror ni ajg fick sova ut imorse ? ne. Söta anna ringde o väckte mej :P haha. :I) äh vart på bra humör endå så klev ujpp en halvtimme tidigare än vaja skulle satt:d


ajja:D puss 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stina passi - 27 april 2009 12:16

haha hej hej! stinaeipassi.blogg.se ska de ju va :D

Av stina passi - 15 oktober 2008 11:38

stinaeipassi.blogg.se :)   "ny" blogg. inte så ny. men ny.   ...

Av stina passi - 4 augusti 2008 18:57

Har ni glömt mej va :o stinaeipassi.blogg.se

Av stina passi - 28 juli 2008 00:08

stinaeipassi.blogg.se

Av stina passi - 27 juli 2008 11:02

stinaeipassi.blogg.se

Ovido - Quiz & Flashcards