Direktlänk till inlägg 28 november 2007

limbino!

Av stina passi - 28 november 2007 20:30

HELVETE VAD NÄRA JAG VAR!!! kolla limbino idag och se hur nära jag var!!! 3dje plats! SÅÅÅ IRRETERANDE! så nääära! fan! kände nästan lukten av dendära ipoden! äh jag försöker igen ikväll;)


jaja, idag har jag fortsatt praktisera på bianco då.. finns inte mycket o göra, packaupp skor, ställa ut nya skor o ställa upp på hyllerna osv. Tråkigt men det kunde varit värre. Sitter mest o tittar på klockan på dagarna. Som tur är så har jag slutat lite tidigare idag och igår, idag var det för så skulle ja ju såklart få skjuts hem. Och igår för att jag skulle matcha bussen med mina tider. jaja, har kommit överens med mamma lite smått om hur jag ska betala av skitmobilen:P haha, ska göra saker hemma istället. Städa lägenheten, diska, tvätta, osv. Sånt som jag egetnligen redan gör fast i större omfattning :P typ tvätta sängkläder(vilket jag iofs redan gör men inte så ofta) och sånt. :D så jag hjälper stackars mamma. Och jag ska betala av 1500. fast ska nog inte slava av allt. :P .. hittade ett par jeans som jag ville ha idag, crocker men vafan, jag orkar inte bry mej ommärken hit o märken dit. Jag skiter i dom! fast ett plus ä rju om de är diesel elr nått annat trevligt. men men!:p


Idag var jag mamma och emma på birsta också, köpte lite grejjer till katterna(fast jag ville köpa en fisk..) Och så var vi in på ica maxi, osen for vi på mexiacana här i nacksta och åt pizzaaa fast jag ångrade mej när jag redan fått min pizza. då ville jag ha kebabtallrik :P haha. Så jag satt o tog från mammas tallrik ja, haha! Sen skjutsade då emma hem oss och nu ska jag gå och ta en mandarin, sen ska jag ner i tvättstugan!:)och än en gång sOooory för att jag är en sån dålig bloggarenu, men nufår ni ju lite o läsaiaf?:d


love to you aaaall:D 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stina passi - 27 april 2009 12:16

haha hej hej! stinaeipassi.blogg.se ska de ju va :D

Av stina passi - 15 oktober 2008 11:38

stinaeipassi.blogg.se :)   "ny" blogg. inte så ny. men ny.   ...

Av stina passi - 4 augusti 2008 18:57

Har ni glömt mej va :o stinaeipassi.blogg.se

Av stina passi - 28 juli 2008 00:08

stinaeipassi.blogg.se

Av stina passi - 27 juli 2008 11:02

stinaeipassi.blogg.se

Ovido - Quiz & Flashcards