Alla inlägg under november 2007

Av stina passi - 5 november 2007 10:44

Ja vi ska typ ha projekt nu i 2 vecker, suck. Jobbigt.

Jag,lume och kristin ska typ måla o bestämma färger haha, ja de kan ju bli hur som hellst de :P  Aja, får se hur allt slutar. :)  är trött som fan iallafalll. Somnade halv 2 inatt kanske. Aja.


Nu ska jag fortsätta kolla runt lite =) o kanske jobba nått ;o haha.

skriver mer ikväll, elr nä förresten de gör jag nog inte, jag åker till pappa idag, och internet är ju som det är där. så jag får passa på att skriva på skolan :)


Av stina passi - 4 november 2007 13:45

nu är lovet slut :( snart iallafall. drygt jag skulle lätt vara ledig flera vecker till. Månader. ;P aja. Sitter hos johannes nu och vi har itne gjort så mycket, jag klev typ nyss upp. Har legat o dragit mej i sängen sen 12 typ. skönt.. jag kom hit igår vid halv 12 ungefär sen så tittade vi på jackass ett tag sen dog jag (a) och älsklingen drömde mardrömmar inatt så jag fick hålla om han:) thih gosigt. Men nu går snart bussen hem igen, så ska ta och göra nått tills dess. ;P Och nu retar Johannes mig för mitt lillfinger som som tydligen ser roligt ut när jag skriver :( aja men nu ska jag gå :) skriver nog mer ikväll



Av stina passi - 3 november 2007 18:18

jaop lördag idag och jag ska inte göra ett skit. ska åka till johanens med 11 bussen från stan tror jag, men får se. :) kanske redan sover åd haha, nä de blire nog inte. aja. Skulle egentligen ut ikv. men allt verka vara så oplanerat så jag orkar inte dra ut nånstans för det lär inte bli nått heller, i matfors orkar jag verkligen inte vara helller. suck. hade faktiskt sett fram emot idag lite. Men men, =) mysigt att bara vara hemma också. Igår förresten åkte jag o johannes till matfors o va med tildan,elin,&ida. Skulle egentligen umgåts med rasmus och domdära men så vart inte fallet. :P så johgannes fick vara med oss flickor istället:D baby! vi satt o umgicks osådära o scnakde. nice. men men nu ska jag umgås med familjen :)


jag älskar dig johannes, utan dig skulle jag inte klara mej!:D 

wei

Av stina passi - 2 november 2007 19:18

andra novemeber nurå. najs. sitter hemma hos johannes nu och ska snart mysa med han igen. men satte mej här en stund ;> heheh. Idag har jag inte gjort så mycket, klev upp 9 och rusa bort till marcus o passade jacob o leija en stund, sen gick jag hem igen och mysade med johannes en stund till sen åkte han hem, jag åt, åkte ner på stan sen åkte jag också till han. Skulle egentligen följt med honom till matfors med så vart inte saken. :P ska nog ut med julia osv imorogn iallfall men ska sova här, förhoppningsvis men aja :) nu ska jag mysa med snyggingen. :)


kanske skriver mer sen, hejs 

Av stina passi - 1 november 2007 10:56

Ja idag är det den första november. Känns som att från septmeber och till nu har gått förjävla fort. jaja jag klagar inte. Känns som att första åre på gymnasiet kmr gå jävvla fort iaf. o de är ju bra ;)

Igårkväll var jag med tjejerna, ida elin o jennie. Vi satt mest bara hemma hos jennie utan att nått hände,typ. Åkte därifårn halv 11 kanske? ville inte ta sista bussen hem >,< haha. jag är fegis=)

Funderar på hur jag ska göra nu på morgonen om man ska ta och åka ner på stan o sola lite.. skulle va skönt iallafall! Men men som sagt får se hur de blir ska ju snart till johannes också.. elr ja får se hur de blir med det.. well well ska kollla hur bussarna dit går nu för d ekänns lite tungt o behöva ta bussen dit snart. tror jag ska ta någon vid 2 istället. Så då kan man ta de lite lugnare och då kanske ajg kan fortsätta fundera på om jag ska sola:P elr inte innan. man kanske kommer lukta lite illa dåju eftersom man bli svettig;P haha aja. just det jag har förresten alla julklappar klara redan:D:D känns jävla skönt om ja får säga de själv, o ja ha knappt rört studiebidraget:P haha!

Skriver säkert lite mer ikväll=) 

Ovido - Quiz & Flashcards